måndag 6 september 2010

Måndag

Ja, så var det måndag igen :) Helgen har gott väldigt fort men vi har verkligen haft roligt. På lördagen flyttade vi och shoppade på Ikea. Tog de stora möblerna vi köpte på hemkörning så de kommer först i morgon :)

Senare på lördagskvällen var vi på den där fyrverkeritävlingen. Vilka fyrverkerier!! Har aldrig sett nåt liknade, de var riktigt häftigt. Samtidigt som de sköt upp fyrverkeripjäserna spelade de olika låtar i hela 30 minuter. Martin filmade en del av det får se om jag kan lägga upp filmen här vid ett senare tillfälle.

Efter att i varit i parken åkte i tillbaka till stan igen och gick ut och festade i självaste Nya Rådhuset. En riktigt häftig festlokal och en massa folk. Det blev en sen kväll med en del öl och mycket dans. Tur att jag lärde mig att dricka öl innan jag flyttade till Tyskland :)

Lägenheten känns verkligen jättebra ska bli kul med när allting är på sin plats :)

Martin åkte till Nürberg igår på konferens. Han kommer hem i morgon igen, saknar honom. Känns tomt att vara i den här stora lägenheten alldeles ensam. Men jag har haft att göra hela tiden!! Idag har jag varit och handlat upp kylen och tvättat i våran egna tvättmaskin.

Lovar att snart lägga upp mera bilder, men vi måste först skaffa oss ett bättre internet. Just nu har i ett mobiltnät, men jag tror att vi måste uppgradera det för att få ett snabbare nät. Det tar nämligen sjukt lång tid att lägga upp bilder. Men håll ut jag lovar att det kommer!!!!

Tschüss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar